Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
R
Renata
Spokojenost s dodánim GLS a kvalitou
PP
Pavel Pinkava
H
Hana
Jsem velmi spokojena s kvalitou zboží, komunikací i rychlostí jeho dodání. Jste perfektní e-shop, dodání přes GLS nemělo chybu.
DV
Damaschin Vitalie
Díky nejhoršímu výběru zásilkové společnosti DHL, neochota jednat se zákazníkem a vyjít mu vstříc, nemožnost vyzvednutí balíku po 15hod.(v reálu už po 13hod., protože kurýr musí být zpět v depu v 15hod.) neexistuje žádný vyzvedávací point, katastrofa v dnešní době!!!! na to si dám příště velký pozor, doporučuju okamžitě vyměnit zásilkovou společnost!!!!!!! zbytečně díky tomu přicházíte o zákazníky..
BF
Bc. Jan Fréhar
(Administrátor)
Hezký den, moc nás mrzí Vaše zkušenost. Budeme sledovat kvalitu doručení společnosti DHL a v případě jejího zhoršení, podnikneme další kroky. Pokud byste potřebovala nadstandardní kurýrní služby, máme v nabídce LIVERO EXPRESS, kde zboží doručí naši řidiči. Děkuji za Váš čas a zpětnou vazbu.
AS
Anna Szollosiova
KJ
Karolína Janusová
JK
Jana Křenková
trochu delší doba doručení od objednání
VŠ
Věra Šimberská
SK
Soňa Kratochvílová
VÁŠ OBCHOD DOPORUČÍM URČITĚ. POUZE DOPRAVA MĚ ZKLAMALA. Dostala jsem balík k domu. Řidič mi nepomohl přes schody, balík byl těžký sama jsem složitě zboží odnesla. Tak budu zvažovat jestli u vás ještě objednám, tohoto dopravce určitě ne.
Děkuji
BF
Bc. Jan Fréhar
(Administrátor)
Hezký den, moc nás to mrzí, ale společnost DHL tuto službu nenabízí. Pokud byste potřebovala nadstandardní kurýrní služby, máme v nabídce LIVERO EXPRESS, kde by kurýr určitě s tímto problém neměl. Děkujeme za doporučení a přejeme krásný víkend.
RK
René Koláček
VK
Vladimíra Křížová
FK
František Komínek
DB
Dagmar Burová
ES
Eva Sekerková
Můžu jen doporučit, skvělá informovanost o stavu objednávky
JŠ
Jana Šicová
PO
Petr Ondruch
Jsem spokojen zásilka přišla v pořádku
VJ
Věra Jandejsková
JH
Jitka Hronová
ZK
Zaneta Kysilková
Zboží zaplaceno 6.8. ,dnes je 12.9.a část zboží stále nemám doma...čekám na zaplacený stůl ,který mají skladem.
BF
Bc. Jan Fréhar
(Administrátor)
Dobrý den, stůl byl naskladněn včera, moc se omlouváme za pozdní dodání. Stůl dnes expedujeme a doposíláme na naše náklady. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
