Vše o nákupu
Nejčastější dotazy zákazníků
Jaký je rozdíl mezi dostupností "skladem ihned k odeslání" a "skladem na centrále"?
Pokud je uvedené zboží "skladem ihned k odeslání" znamená to, že je připraveno na našem expedičním skladu. V takovém případě můžete očekávat, že Vám zboží dorazí zpravidla následující den od obdržení objednávky. Pokud je zboží ve stavu "skladem na centrále", je skladem u partnera popř. v našem externím skladu a je potřeba ho nejprve převézt na expediční sklad. V takovém případě můžete očekávat, že Vám objednávka dorazí zpravidla 1-7 prac. dnů po objednání.
Pokud máte skladem pouze část zboží, je možné objednávku rozdělit?
V průběhu vyřízení objednávky zasíláme několik emailů, kde rozepisujeme přesně, které zboží je skladem a které není. Informujeme také i o předpokládaných termínech naskladnění a vy tak máte vždy o svojí objednávce přehled. Možnost rozdělení objednávky nabízíme přímo v informačních emailech a zboží po obdržení doposíláme na vlastní náklady.
Je možné dostat slevu? Pokud bychom např. chtěli vybavit celou koupelnu?
V průběhu roku se může ocitnout jakýkoliv sortiment v akci. Většinou je časově omezená, proto doporučujeme sledovat naše stránky. U objednávek převyšujících hodnotu 50 000 Kč potom můžeme provést individuální nacenění.
Nemohu se dovolat na zákaznickou linku, proč?
Zákaznická linka je v provozu od 7:30 do 15:30. V případě špičky můžete na spojení s operátorkou čekat i více než jednotky minut. Pokud nechcete čekat, napište nám prosím na email info@livero.cz a my se pokusíme co nejdříve odpovědět. Dotazy obvykle zpracováváme během několika desítek minut či jednotek hodin.
Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?
Zboží můžete reklamovat nebo vrátit vyplněním formuláře, který naleznete zde. Poté vás budeme kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo emailu a sdělíme Vám přesné instrukce k úspěšnému vrácení nebo reklamaci zboží.
V objednávce nebyla přiložena faktura, kde ji najdu?
Fakturu zasíláme v případě dobírky elektronicky společně s informací o doručení zboží. U platby převodem nebo platební kartou zasíláme fakturu ihned po uhrazení objednávky. Faktury bohužel netiskneme a nepřikládáme k objednávkám. Zasíláme pouze elektronicky na email, který jste zadali do objednávky.
Potřebujete nás kontaktovat?
Jsme vám k dispozici každý všední den od 8 do 15 hod.
Zákaznická linka neslouží pro vyřizování reklamací. Pro vyřízení reklamace využijte náš reklamační formulář.
Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.